Melis Özbakır

Eylül Görmüş

17 Eylül 2022 Cumartesi 13:00-14:15

Dijital Medya ile Okur Ölçeği Nasıl Genişletilir? 

Melis Özbakır - Eylül Görmüş

Atölye

Dijital medyanın yayıncılığa etkisi nasıl ölçülebilir, yayın çizgisine göre hangi mecrada olunacağı neye göre belirlenir, dijital medya planlaması neye göre yapılır, dijital iletişim stratejisi nasıl oluşturulur, dijital medya okur ölçeğinin genişlemesinde etkili midir, reklam ve pazarlama faaliyetleri hangi evrede başlar? Yayıncılıkta daha kitap rafa çıkmadan başlayan tüm bu süreçleri ve yayımlanan kitapların nasıl daha fazla insana ulaşabileceğini örnekler üzerinden konuşuyoruz.
 
Şenlik katılımcısı yayınevleri temsilcilerinin davetli olduğu bu buluşmaya, bu yılki şenlikte yer almayan yayınevlerinin temsilcileri de dilerlerse önceden kayıt yaptırmak suretiyle katılabilirler.


Melis Özbakır: 1992, İstanbul doğumlu. Sekiz yıldır dijital medya/dijital pazarlama alanında çalışıyor. Reklam ajanslarında başlayan kariyerinin ilk üç senesinde gıdadan turizme, havacılıktan eğitime, televizyon kanallarından hızlı tüketim ürünlerine kadar farklı sektörden yirmi beşi aşkın markayla çalışma fırsatı yakaladı. Altı yıldır yayıncılık sektöründe. Halihazırda İthaki Yayınları’nın ve bağlı bulunduğu yayın grubunun tüm dijital işlerinden sorumlu.

Eylül Görmüş: 1987 doğumlu. Mare Design'ın tasarımcısı. Boğaziçi Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası ilişkiler bölümünü bitirdi. 2013 yılında kurduğu çay evi zinciri Dem Karaköy ve Dem Moda'yı, Haziran 2019'da devretti. Hobi olarak başladığı, yıllar içinde kendi kendine öğrendiği kodlama & web tasarımını, 2015'ten beri profesyonelce yapıyor, kendi estetik anlayışını kodlarla ifade etmeyi seviyor. Ayrıca bir süredir markalar için metinsel içerikler üretip, sosyal medya yönetimi de yapıyor.

 

 
 

Düzenleyen: Yüz Kitap. Yer: Kıraathane 5. Kat. Sadece yayınevi temsilcilerine açık.


Öğrenci
Mezun
Evet
Hayır